Soooooooova

Jag är helt slut!
Kom hem från en liten promenad med J nyss och skulle precis klä mig inför ikväll (Anna kommer om några minuter). Jag började ta fram lite förslag men kände bara en sak: "jag orkar inte". Så nu sitter jag i mjukisbyxor och hoodtröja, Anna får ursäkta.
Det värsta är nog att jag sovit så äckligt mycket det senaste dygnet.

Mellan torsdag till fredag sov jag ca 8 timmar.
När J hämtat mig efter skolan i fredags, och vi käkat lunch hos mig, gick vi upp och lade oss i min säng. Gissa om vi somnade?! Japp, sov där i 2 timmar.
Senare under kvällen somnade jag efter filmen vi såg och sov någon timme tills jag vaknade av att jag trillade ner på golvet.
Inatt sov vi ca. 10 timmar.
Och efter frukosten i morse lade vi oss i sängen igen och J skulle titta på något på datorn. Gud vad gott jag låg där i hans famn, givetvis somnade jag även då i ungefär 1 timma.

Ja lite rörigt, men ni förstår kanske. Så jag orkar inte skriva mer. Ska sitta och vänta på Anna nu, vi ska käka indiskt, gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0