"Skriver om blondiner"


Groda på Nordens Ark


Mitt internet låg nere i morse så det blev ingen uppdatering.
Men nu är det igång igen och ska är hemma från skolan. Helgött!
Hade ett möte med VFU-ledarna idag vid 10 på Åbyskolan, det tog bara en timme sen var dagen fri.

I morse hade jag beställt väckning av J vid 6:15. Tror dock jag svarade i sömnen för när han frågade mig vad jag gjorde svarade jag att jag sov och skrev om blondiner (jag drömde att jag var i One Tree Hill och vi hade lektion där vi skulle skriva om oss själva. Men jag tyckte det var en löjlig uppgift. Då blev vår lärare arg och sa att "okej, alla skriver om blondiner"). Ja, skadad blir man av för mycket tittande av serier.
I vilket fall var syftet för min väckning att jag skulle komma upp och ut på morgonpromenad, och det gjorde jag med!

Nu ska jag plugga lite innan lunch, sen plugga lite till och gå ut och springa. Så får vi se vad kvällen bjuder på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0