Mixtape



Det har regnat hela dagen känns det som. Ibland regnar det och blåser som attan och man tar på sig för att inte frysa och bli blöt. Men sekunden senare kommer solen fram och det blir varmt.
Jag är glad att det var uppehåll under min promenad i all fall. Dock har det satt igång nu igen.

Sitter och tittar lite på OTH nu men måste snart ögna igenom plugget inför seminariet i morgon!
Det är det enda som står på schemat, 9:00 - 12:00, sen blir det helg och jag blir hämtad av min pojkvän.


ÅH! Hittade en gammal låt som jag älskade för ca. 1 år sen!
Butch Walker – Mixtape

Kommentarer
Postat av: Cissi

fin bild :)

2010-09-16 @ 21:14:31
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0