God natt


Mitt favorit te sen gymnasietiden. Oj vad mycket
vaniljte som dracks varje dag!


Kom hem för ungefär en halvtimma och har då ätit lite omelett och druckit te.

Men aj aj aj! Vad mina muskler kommer svida, bränna och vrida sig i morgon!
Riktigt gott träningspass var det men som sagt har jag ju haft ett sjukuppehåll så seg var jag. Det som är mest irriterande är att jag, precis innan uppehållet, hade ökat i vikter på i princip alla muskelgrupper. Kul, börja om från början igen!

Nu ska jag ägna mig åt lite OTH och kanske börja skriva på min del av grupparbetet till nästa vecka.

I morgon är en soft dag, oj vad jag ska plugga då!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ett av alla favorit-teer!

2010-12-02 @ 17:23:41
URL: http://emelietolinsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0